1. Jelen utasítás kiterjed a Ballószögi Polgármesteri Hivatal (a továbbiakban: Hivatal) köztisztviselőire és Mt. hatálya alá tartozó dolgozóira (a továbbiakban: munkavállalók).
2. Ballószög Nagyközség Önkormányzat Képviselő-testülete 1/2021. (I. 27.) önkormányzati rendeletében (a továbbiakban: Rendelet) a Hivatalban 2022. július 18. napjától 2022. július 26. napjáig, és 2022. december 27. napjától 2022. december 30. napjáig igazgatási szünetet rendelt el.
3. A nyári igazgatási szünet alatt a korlátozott ügyfélfogadás a halaszthatatlan ügyek vonatkozásában az alábbi ügyeleti rend szerint történik, egyéb ügyekben az ügyfélfogadás szünetel.
a. Kifüggesztéses ügyekben elfogadó jognyilatkozat tételére 2022. július 20. (szerda) 8.00-16.00 óra között van lehetőség a Polgármesteri Hivatalban.
b. Anyakönyvi ügyekben az anyakönyvvezető 2022. július 18-22. között a +36/30-894-5678-as, 2022. július 25-26. között a +36/30-289-3524-es telefonszámon érhető el.
4. Az ügyfelek a kérelmeket elektronikus és postai úton juttathatják el a Hivatal részére.
5. A nyári igazgatási szünetet követő első ügyfélfogadási nap: 2022. július 27. (szerda), a téli igazgatási szünetet követő első ügyfélfogadási nap: 2023. január 2. (hétfő).
6. Jelen utasítás a kihirdetés napján lép hatályba.
7. Jelen utasításban foglaltakat a Kttv., a Rendelet, valamint a Hivatal Közszolgálati Szabályzatának vonatkozó rendelkezéseivel együttesen kell alkalmazni.
Ballószög, 2022. július 11.
Dr. Endre Mónika
jegyző